Формування світогляду, а також всебічний розвиток особистості майбутнього лікаря є одними з першочергових завдань при навчанні студентів у медичних ВНЗ.
Виховна діяльність спрямовується на надання майбутнім фахівцям основоположних цінностей, ідей і переконань, забезпечення гармонійного цілісного розвитку особистості, формування у студентів гуманістичного світогляду, соціально-політичної орієнтації, моральності і культури, виховання студентів на основі національних традицій та культурно-історичного надбання народу.
Виховна робота з іноземними студентами повинна сприяти формуванню у студентів культури міжособистісних стосунків, толерантності, навичок самоосвіти і різнобічного розвитку їх творчих здібностей; створенню умов для фізичного, інтелектуального, морального і духовного розвитку особистості, поліпшенню соціальної активності студентів, самостійності та відповідальності в житті колективу і соціуму; прищепленню та розвитку загальної культури шляхом їх залучення до української національної культури, звичаїв і традицій.
Напрямки виховної роботи зі студентами:
національно-патріотичне виховання; інтелектуально-духовне виховання; громадсько-правове виховання; моральне виховання; екологічне виховання; естетичне виховання; трудове виховання; фізичне виховання та утвердження здорового способу життя.
Основні форми виховної роботи: виховання під час навчальних занять та кураторських годин; позаурочна та індивідуальна робота; заняття в спортивних секціях, творчих колективах, клубах за інтересами; участь у підготовці та проведенні конкурсів, свят, тематичних вечорів; робота в органах студентського самоврядування; виховна робота в гуртожитках.
Єдність суспільних інтересів, інтересів самої особистості і завдань, що стоять перед вищим навчальним закладом, визначає сутність виховного процесу науково-педагогічного колективу кафедри.
Основною метою виховної роботи зі студентами і її важливими завданнями є створення умов для максимального розкриття й розвитку внутрішнього потенціалу кожного майбутнього фахівця, формування його позитивного ставлення до професії лікаря, медсестри, фармацевта в процесі опанування основ професійної діяльності, переведення ресурсного потенціалу зі стану потенційного до актуального.
Основою виховного процесу серед студентів – іноземців є система взаємовідносин, яка визначає взаємодію між викладачем і вихованцем, а також між студентами у багатонаціональному навчальному закладі. Саме тому виховна робота молоді спрямована на розвиток у студентів свідомості, яка відповідає загальнолюдській моралі, і на формування та розвиток стійких моральних звичок, на виховання волі та позитивних якостей характеру, таких як чесність, людяність, справедливість тощо.